Leta i den här bloggen

onsdag 21 augusti 2013

Jag är på väg!! Jag är laddad och jag SKA går ner 12 kg!

Tja bloggen!
Idag skulle jag ju väga mig för att se om det går åt rätt håll med allt och att jag kanske, kanske, kanske har klarat 2 kg's gränsen men efter och under träningen hällde jag i mig så mycket vatten att det som inte var nån idé.
Jag vet inte vad som har hänt men en förmåga att hälla i mig vatten som jag aldrig haft innan har tagit min kropp i besittning och jag dricker som aldrig förr.

Idag skulle jag kört ben men eftersom det är den jobbigaste crossen imorgon som finns så tar jag det på fredag.
Egentligen så ville jag köra dem idag men efter den mjölksyran jag hade idag så fanns det inget annat val än att ta det på fredag.
Eller inget bättre val än att ta det på fredag.
Snart är det promenad på schemat.
En skön promenad i bekväma kläder.
Och imorgon SKA jag vara 700 g lättare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar