Leta i den här bloggen

lördag 24 augusti 2013

Lördag!!

Lördag morgon..
Jag ligger i sängen och snart är det dax för löpning med Skrutt.
Har träffat en man på hp som jag ev ska gå på dejt med imorgon.
Igår tog jag mod till mig och berättade om min sjukdom och att jag är sjukskriven och allt det där.
Han var så förstående och fin att jag började gråta. Jag och Dobbs var ute och gick och det var tur att  det var mörkt så ingen såg mig. Haha!
Hans ord är så mjuka och det känns nästan som att jag ligger i hans knä och pratar och berättar och han lyssnar och styrker mig över håret och dömer inte. Han lämnar mig inte eller blir rädd för att jag är ledsen och inte är som alla andra.
Han är så len och som mjukmedel för min själ. Och då har jag inte ens träffat honom.

Sån skillnad från vad jag är van vid..

Som sagt. Löpning med den finaste är på G. Och sen spinning med Doris den galna. Sen tar jag och kör PT träningen som idag är ben och armar. Och sen kommer jag vara död hahahha!
Är det fint väder hela dagen idag så tar jag Dobbsy och går ut i skogen och letar lite svamp eller bara åker till Delsjön och tar en promenad med honom för att ta vara på det härliga vädret och så blir det städning, handling och disk ikväll.
Är bjuden på fest men kommer nog inte palla det... Är så trött nu förtiden och tar jag ut mig själv mer nu så kommer jag bara ligga och gråta av trötthet. Tur att jag inte dricker för då hade jag fått en härlig panikattack.

Jag längtar efter mamma oxå, Ska bli skönt att åka hem och träffa henne nästa vecka.
Snart 35 och sjukt mammig. Haha! Det är tur att man har sin lilla mamma även om de kan driva en till vansinne ibland hahaha!


Puss och God Morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar