Leta i den här bloggen

måndag 19 augusti 2013

Måndagen kom och gick..

God afton, god afton, god afton.
Ännu en dag har passerat och idag jobbade jag in det jag har missat på träningsschemat.
Det var jobbigt och jag har trötta armar men det var oxå skönt.
Imorgon kör jag rygg och mage och för att inte vara helt slut på crossen på tor så kör jag ben på ons.
Maten går hur bra som helst, jag väger och mäter och fuskar inget alls.
Jag har velat men nepp. Bara en liten bit apelsin hade varit gott men det är bara att hålla sig.
Målet finns i sikte det gäller bara att hålla focus.
Och faktiskt så är inte 12 veckor så jättelång tid..
Nu mina kämpar är det dax att sova.
Klockan står på tidigt och min kropp behöver vila.
Tja rå bloggen!

1 kommentar:

  1. Vill bara skicka iväg några "Heja-rop": HEJA HEJA HEJA!
    12 veckor går fort och du kan fixa det!!!

    SvaraRadera