Leta i den här bloggen

torsdag 1 augusti 2013

Ny dag, god morgon!

Så en ny dag och ny energi.
Det jag kom på när jag satt i sängen och inte kunde sluta gråta var att jag var såååå trött.
Jag behöver sova lite. Eller ganska mycket.
För det är när jag blir så trött som jag får mån ångest och jag inte kan kontrollera mina känslor eller tankar.
Jag var sååååå nära att gå till coop och handla lite götta men höll mig tills de stängde och sen var den faran borta.
Nu ska jag snart ut och springa med den vackraste jag vet. Han blir så glad när har fattar vad vi ska göra att hela jag blir glad.
Men det är jobbigt att jag är så slut. Så sjukt trött. Hade jag inte haft prinsen hade jag sovit tills det var dax för jobb.

Men som alla vet som är ute och springer på morgonen så finns det inget bättre sätt att vakna på.
Så jag kommer ju vara pigg och fräsch som en nyponros när jag sprungit klart.
Så let´s do this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar