Leta i den här bloggen

söndag 18 augusti 2013

Söndagen är snart historia.

Söndagen är över och så snart jag fått i mig mitt sista mål ska jag sova.
Dagen började med löpning och cross. Sen skulle jag gymma och spinna men somnade med Dobby så jag har mycket att ta igen imorgon.
Det är mycket att äta eller ofta så det gäller att planera. Något som är skönt är att det finns 0.1 kvarg i 250g burkar vilka är bra att ta med sig och slänga sen. Nötterna är uppmätta så de behöver jag inte bekymra mig om likaså bären.

Det som är svårt är att släppa allt gamla och inte analysera varenda grej. Som nu i början får jag inte äta frukt. Eller äta filmjölk. Men ska dricka 2-4 liter vatten om dagen samt att jag får blanda kvargen med funlight och äta läkerol. Och jag ska väga mig flera ggr i veckan för att se att det händer saker hela tiden! Bra va?

Ska bli gött och sova och få den här helgen i ryggen. Har verkligen inte gjort ett skit. Eller ja, tränat och så men annars har jag inte ens pratat med någon annan än Dobby. Är det sorgligt eller gött?
Det är vid sådana här tillfällen det är skönt att jag har honom för annars hade jag varit helt ensam och det är aldrig bra för en deprimerad själ.
Hmmm ok nu ska jag sluta gnälla och tycka synd om mig. Jag har en vän som bara gnäller och det är inte kul att lyssna på.

Jag tar och blandar mig en kvarg och stoppar i mig lite nötter och sen är morgonen snart här.
Jag hoppas jag får drömma om Stefan för jag saknar honom. Och nu är han längre bort än någonsin. Jag är glad för hans skull och hoppas att han mår bättre där men det hade varit gött att ha han i Sverige.. Hoppas på att jag får åka och hälsa på. Helst i vinter när det är kallt och grått..
Slut på svammel. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar