Leta i den här bloggen

onsdag 21 augusti 2013

Träning, ägglossning och min kärlek..

Idag fick det bli löpning, vipr och promenad. Vet faktiskt inte varför jag är vaken fortfarande och precis när jag skrev ner meningen så kom jag på att jag drack kaffe alldeles för sent.
Haha!
Ska släcka och sova snart för trött är jag.

Har kommit på att jag håller på att bli lite folkskygg. Blotta tanken på att hänga med en massa okända ger mig sjuk ångest. Är bjuden på inflyttningsfest/ födelsedagsfest på lördag och jag ryser när jag tänker mig där. Måste komma ur den situationen helt enkelt.. Tror det kommer gå av sig själv då jag antagligen inte kommer palla så mycket mer än träning, löpning och skogspromenad med lillasyster och Dobby men ändå.. Det är som att jag är på väg tillbaka in i deppen igen.
Jag gillar tanken på att vara hemma ensam med prinsen. Bara han och jag.
Och jag vet oxå att det inte alls är bra att fortsätta så men vad ska jag göra?
Jag kan ju inte tvinga folk att vara med mig och jag vill inte sitta på fik och bio ensam.
Egentligen har jag inget emot det men när jag är nere då är tanken på att gå på bio själv så ledsam.
Kanske borde skaffa mig en hobby helt enkelt. Som gör att jag måste träffa människor.

Jag har oxå börjat gråta som jag gjorde precis när jag blev sjukskriven. Som nu.. Nu vill jag helst lägga mig i fosterställning och krama min nalle eller Dobby.
Jag vill inte tillbaka ner i det svarta hålet men hur ska jag ta mig ur det?
Och kommer detta påverka mina 12 kg??
Jag hoppas och ber att detta bara är en svallvåg av en ägglossning..
För jag orkar inte vara mer ledsen nu.

På fredag då är jag det jag Dobby. Äntligen bara han och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar