Leta i den här bloggen

söndag 15 september 2013

Det är söndag..

Woop Woop! God morgon!
Kom i säng ganska sent inatt men det är ingen ursäkt till att skippa träningen idag.
Gröten ligger i magen och kaffet surplas ner. DobbyD verkar inte sååå sugen på att gå upp men nöden har ingen lag.
Snart är det en göttig jogg i ett väder som verkar lite vått sen jogg till Kompassen för att köra cross för fröken Stenbäck för att gymma och sen ta sig hem till min kärlek.

Om jag sen pallar så blir det combat med fina Anna och yoga för vackra Caroline. Men måste lyssna på kroppen eftersom jag körde skiten ur den igår. Har en känsla av att det kommer bli jobbigt idag.
Vikten går neråt. Sakta men säkert och jag ser ju i spegeln att vågen bara hånar mig och är elak.
Jag får inte det jag är värd och det som faktiskt händer. Midjan är tillbaka och utbuktningen av buken har krymt men det är inget som vågjäveln tar hänsyn till.

Inget att stressa upp sig för. Men jag måste erkänna att jag längtar tills jag får sova lite till.
När jag kommer hem ska jag se hur det går med mina kläder. Hur långt jag har kvar.
Nepp. Nu är det joggdax. Ingen vila!!
Kramiz Bananiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar