Leta i den här bloggen

onsdag 4 september 2013

Gym och promenader..

Sjukt trött. Ska snart sova.
Var och gymmade idag. Första ggn på typ en vecka. Inte alls bra om jag ska klara mina 12 kg. Men men, jag har inte klarat att gå och har mått skit så det får vara så.Ska gå imorgon igen och köra skiten ur kroppen. Varför inte liksom?
Körde ben, triceps, axlar och mage idag. Imorgon blir det ben (älskar att träna ben), biceps, mage och rygg. Och löpning såklart!
Skulle väga mig på gymmet idag men jag är ju så dum att jag trycker i mig en massa vatten och vattenvikt är ju inge kul alls..
Det är ju verkligen så att jag kan lägga på mig ganska bra bara av vattnet. Det kan ju alla eller gör alla och även om man kan räkna av vattnet så är det inte den siffran man vill se.

Men jag måste ju.. Tyvärr..
Jaja jag har ett mål och det är bara att stirra sanningen i vitögat och få det gjort.
Och jobba igen veckan som har gått. Funderar på att köra träningsschemat typ varje dag. Men två olika muskelgrupper. Typ som idag; ben, axlar och triceps. Imorgon biceps, rygg och mage och så fredag ben, axlar osv.
Vad tror vi om det?
Och så morgonlöpning och kvällspromenader.
And off we gooooo!
Vi har en kropp att skapa people!

Så då måste vi sova oxå. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar