Leta i den här bloggen

fredag 6 september 2013

Nattsudd..

Sitter i soffan med Dobby och är helt slut.
Vad har jag gjort idag?
Sprungit med Skrutt och sen suttit hos frisören och blivit fin i håret.
Och nu vill jag helst bara sova.
Men!
Har Kvarg, Middag och Kvarg kvar att äta så det blir inget med det. Hmm eller så får jag äta kvargen och sen sova och sen middag och kvarga till dessert..
Kan det funka?

Det funkade inte.. Så nu blir det slarv med middagen och bara en massa kvarg. Och så fuskade jag genom att äta en macka med ost. Ingår ICKE i min diet. Men säg inget till min PT..

Imorgon så hoppas jag på att jag kommer upp i tid och kommer ut och springer och sen så iväg till något av gymmen här i stan, fast inte Sats. Deras maskiner är från 1800 frost och behöver med jämna mellanrum smörjas med cykelolja eftersom många av maskinerna har just det. Kedjor.
Fattar inte att det ens får kallas Sats men men. 

Funderar på 24/7 men vem vet.. Det beror på vad det kostar att träna en ggn. Tänkte gå till Actic men de tar 150 för en ggn så nepp det blir det inte!
Fattar inte varför det ska vara så dyrt att bara träna nån ggn så där.
DobbyDobb sover som ett barn och jag har fortfarande kvarg kvar att äta. Mmmmmm. Lyckliga jag.
Så nu kör vi. Sista rycket innan jag somnar. 
Over and out!       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar