Leta i den här bloggen

måndag 23 september 2013

Ny vecka, nya möjligheter, ny motivation!

Ny vecka, nytt blod och nya förutsättningar.
Så ser jag det. Efter förra veckans jättedåliga ätande så ska jag ta en dag i taget ett mål i taget och lyckas 5 av de 7 dagar vi har.
När jag kämpar och jobbar och tränar och väger och det händer nada på vågen då blir det hopplöst.
I mitt huvud. Så nu måste jag vila mitt huvud från alla måsten och "det som ska hända", "det som förväntas av min kropp". Jag måste släppa och börja om.
Så gör om gör rätt.
Frullen är i magen, det blev något sent men va fan. Nu ska snart jag och skrutt ut och springa och sen blir det lunch och gym.
Så var det sagt och så skall hända.

Ikväll är det sjukt mycket pass jag vill gå på. På kompassen är det spinning med Samir, Shape med Anna och sen cross med Alice.  På kungsgatan han vi Grit Strengt med Helena, spinning med Kristian följt av spinning 90 med Emma. Och på landala spinning 75 med Moa.  På Eriksberg har Marie en vipr och den vill man ju inte heller missa...
Vad är det med Sats Göteborg och har så många bra pass med tillhörande bra inst på samma dag???
När jag var hemma och körde på Sats Uppsala så fanns det 3 bra inte som man inte ville missa. På en heeeeel vecka!
Att de stället får gå under namnet sats är en skymf för de som jobbar här. Skulle jag bo där och ha sett maskinerna och gått på passen där hade jag ALDRIG valt sats här.
När jag gymmade hemma i Ua så blev jag stum när jag såg att deras maskiner hade cykelkedjor från 1800 frost! Det fanns ingen smith maskin och ett ställe man kunde köra bänkpress på.


Jaja nog om det. Nu är det solig höstlöpning med min vackra prins!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar