Leta i den här bloggen

lördag 14 september 2013

Promenad/jogg, spinning, Vipr och Transformer.. Die fat die!

Hemma. Och min kropp gör ont. Jääävligt ont.
Körde skiten ur mig. Totalt.
Först var jag och skrutt ute och promenerade/ joggade i en timme, sen joggade jag till Sats Kompassen och körde spinning, Vipr OCH Transformer. Ja galet jag vet men ville kolla om jag skulle klara det och det gjorde jag.
Där jag redan hade träningsvärk gör det så ont att jag vill gråta. Och de delar som mådde bra är helt slut.
Att äta när jag tränat så här är helt uteslutet. Eller ja efter några timmar vill kroppen äta men inte innan.

När jag hade sprungit Stockholm Marathon köpte Johan pizza (han skulle bjuda mig på en 4 stjärning restaurang OCH köpa fina kläder till mig men hmmm glömde nog det..) iaf.. Jag pallade inte äta. Hade sprungit ganska eller sjuuukt länge och klarade äta en slize. Vaknade kl 2 på natten och smällde i mig resten.
Nu ska jag snart tvinga i mig lite men jag har en känsla av att det kommer gå ganska bra då magen börjar bli lite sugen men det är ingen idé att ens försöka äta om kroppen inte vill.

Imorgon blir det cross och sen gym. Armar står på schemat och ev mage. Gillar att ha träningsvärk där..
Och så ska vi ställa oss på vågen och se vad den säger.
Ha de bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar