Leta i den här bloggen

torsdag 30 januari 2014

Är man sjuk är det svårt att motivera en viktnedgång..

Det var ett tag sen jag skrev. Jag har som inte så mycket motivation till det och sen så blev jag sjuk och det gjorde ju inte saken bättre. Ingen träning och ingen koll på maten och ja inget som var kul att skriva om.
Idag ska jag iväg och väga mig. Jag måste. Så är det bara. Jag har en fiende och det är min hjärna. Mitt psyke. Jag ser till att JAG inte når de målen jag vill nå.
Men nu är det fan slut med det. Jag är trött på att börja om. Jag är less på att inte vara nöjd.

Så ikväll är det vägning. Och ev träning. Ska stoppa i mig en berocca och se om jag får lite mer energi. Annars får jag allt hålla mig till imorgon. För jag är inte helt 100 efter sjukan och jag har en audition om en vecka så då måste jag vara frisk.

Så förhoppningsvis har jag nåt lite roligare att skriva om senare ikväll. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar