Leta i den här bloggen

söndag 5 januari 2014

Söndags svammel..

Jag tror jag har kommit igång. Jag skriver upp vad jag äter så jag ser hur jag ligger till och hur svårt det än är. Jag är tilldelad 28 pp/dag. Jag har en bonus på 49 och så tränar jag. Så det kan bli ganska mycket att äta. Men det är ju det jag behöver. Det avslappnade men ändå kontrollerade intaget.  

Med avslappnat menar jag att jag inte har några förbud och med kontrollerat menar jag att jag inte ska äta mer än de propoints jag blivit tilldelad. Eller tränat in. Idag tex ska jag äta 28.  Sen så tränade jag in 25. Så 53 pp är dagens intag. Jag ligger på 41 i skrivande stund. Jag har ju oxå min veckobonus och det som är lite jobbigt med appen är att jag inte väljer själv vart jag tar mina extra ifrån men men det är I landsproblem. 

Jag kör ju något som kallas "Starta Lätt" och då behöver man inte räkna points men eftersom jag tränar oxå vill jag veta vad jag tränar bort så jag oxå vet hur mycket jag måste stoppa tillbaka. Typ. 
Jag är spänd och nervös och glad på samma ggn. Mycket för att jag startat men oxå för att jag ska väga mig och förhoppningsvis ha gått ner. 
Och att mina kläder kommer sitta bättre. Och jag kommer känna igen mig. 

Är lite orolig för att det kommer gå åt skogen och att jag inte kommer gå ner något alls och tappa motivationen. Men va fan. Jag har ju varit där förut och jag måste vara duktig och ligga i. Jag måste hålla kvar motivationen. Jag måste komma i mina kläder. Det är det viktigaste. Att vara snygg i sommar..

Så nu kör kör jag på. En tung kropp är ingen löparkropp! 
Inte min löparkropp iaf. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar