Leta i den här bloggen

tisdag 20 december 2016

Nästa års plan och mål!

Jag har tänkt skriva hela dagen men så har hundarna pockat på min uppmärksamhet och jag tycker det är viktigt att se dem och vara med dem så bloggandet har fått vänta. 
Jag håller på att klura på mitt mål för nästa år. Klart är att jag ska ha gått ner 24 kg när 2017 är över. 
Det blir 2 kg i månaden och 0.5 i veckan. 
Sen så tror jag att jag ska köra en 100 dagar utan socker igen. För att komma igång och så en kickstart. Självklart så hoppas jag på att det går fortare än ett år men målet är ett år och så får det vara. 
För att inte tappa allt så ska jag ta ett kort i månaden på kroppen. 
Jag ska väga mig varje vecka, sätta upp menyer varje vecka och då räkna ut sp på maten. Det blir nog tränings schema vecka för vecka oxå. 
Sen så tror jag att jag ska börja mina 100 dagar med att blogga varje dag och räkna ner. 
Det är bara i tankestadiet än så länge men så tror jag att det får bli. 
Nu är det sova. 
Over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar