Leta i den här bloggen

söndag 25 december 2016

Tjuvstart på viktresan!

Ligger i sängen hos mamma och har fyra hundar med mig. Sambon sover i ett annat rum med sin följeslagare King. 
Imorgon tänkte jag smygbörja min viktresa. Varför vänta och göra det svårare? 
Jag känner mig fet och otymplig och vill bara komma igång. 
Så antingen börjar jag dagen med en långpromenad eller så en jogg. Har inte bestämt mig än. Men om vi åker hem imorgon så kan det bli lite gymträning oxå. 
Jag måste träna ihop kcal/sp till nyår. 
Idag har jag ätit allt annat än bra. 
En banan och en clementin till frulle och sen godis, choklad, ost, godis, godis, godis och så mammas paj med stuvad spenat, äggröra och lax till middag och sen med godis och chips. 
Wood Woop! Spä på fetman lite! 
Jag gick iaf och la mig i tid. Dvs när jag blev trött och inte efter en film. 
Men.. Då så kör jag imorgon! 
Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar