Leta i den här bloggen

söndag 29 januari 2017

Depressionens mörker..

Idag har jag en ganska dålig kväll. 
Är trött och vill helst gråta. Såg en bild på ett stackars barn som skurit sig i armen och ville jag oxå. 
Dagen började bra. 
Vägde mig och har gått från 96,6 till 95,9 på en dag. Svin bra! Har en känsla av att det är vatten från ägglossningen men det skiter jag i. Är ett plus plus då är ett minus minus. 
Var ute och sprang med hundarna i 90 min, blev stressad så jag hann inte äta riktig lunch utan fick äta fruktsallad med kvarg. Kan inte äta mat när jag är stressad så det fick bli så. 

Sen så var jag på en gospel workshop och sen en gospelmässa. 

Allt detta har gjort mig helt slut. 
Jag är nere. Känner mig fet, har ångest för att jag tror att jag är så bra på att sjunga att jag kan köra på bara så där. 
Mina demoner skriker åt mig just nu och jag har inte energi att tysta dem. 

Sen så saknar jag en vän som gick bort förra året. 
Jag tände ett ljus för honom i kyrkan och då bröt jag ihop. 
Jag saknar honom och hatar att den där jävla Gud tog hem honom. 
Jag behöver ju han här! 

Sambon är lite småsur och när jag mår så här så känner jag hur jag börjar trippa på tå för att inte höras, ta plats, störa. 
När jag var barn så blev jag väldans mobbad för att jag var fet och nu hör jag hur rösterna blir högre och högre och de säger allt jag redan vet. 
Att jag inte är värd något. Att det är klart han inte vill ta på mig när jag ser ut så här. Jag luktar säkert illa oxå. 
Just idag så önskar jag mig en dödlig sjukdom. Idag är en sån dag då jag inte känner för att fortsätta. Jag ser inte anledningen. Mest för att jag inte orkar. 

Det är tur att det kommer en ny dag snart. 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar