Leta i den här bloggen

måndag 2 januari 2017

En lagom dag

Andra januari. 
Idag har jag och grisarna gått på promenad. 2 timmar och 15 min var vi ute. 
Jag hade ju en liten tanke om att träna idag men det fick räcka med promenaden. Kom hem och sov 2 timmar efter så då gjorde jag nog rätt val. 
Maten blev jättekonstig idag. Ingen frulle pga att jag vaknade tidigt och tog ut hundarna och somnade om och sen var klockan mycket så blev det lunch och så ja... Men men inget att stressa över. 

Jag har kommit upp i 17 000 steg idag och det får man ju  vara nöjd över. Det blev 26 ap. 
Jag hade ju bestämt mig för att jag skullle få äta bulle efter promenaden och jävlar vad god den var! 
Jag gör inte så stora bullar när jag bakar. Jag gillar det smått så kan man äta fler sorter utan att kcal eller sp drar iväg så fruktansvärt. 
Vågar man hoppas på att jag är frisk nog att kunna springa imorgon? 
Håll tummarna!! 

Dagens mat

Ingen frulle
Lunch -Vegfärs taco, guacamole, sallad och tomater 10 sp
Middag - gröt, kvarg, bär 3sp
Götta - 2 små bullar, 1 bit drömkaka, 4 syltkakor alldeles för många sp. 

Nu ska snart grisarna få komma ut och kossa och sen är det äntligen sova. 
Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar