Leta i den här bloggen

onsdag 4 januari 2017

Fruktfrossa

Dagen har varit lång. Den blir ju det iom att jag vaknar väldans tidigt. Innan 07.00 varje morgon. 
Då brukar jag äta frulle och så hoppas jag på att jag kan somna om sen. 

Dagens träning blev 2 timmar och 40 min promenad med grisarna. 
Har ont lite överallt efter gårdagens löpning så det fick bli en stilla promenad. Lång men stilla. Eller kanske inte så stilla men ingen stress. 

Imorgon vill jag springa en sväng och gymma. Får se hur och vad jag orkar. 
Jag måste iaf köpa apelsiner. Har fått dille på apelsiner. Satte i mig 3 st nu ikväll och är ändå inte nöjd. 
En vän tror att min kropp vill ha c-vitamin men det var ju inte längesen jag satte i mig en halv låda clementiner på ett bräde. 
Jaja det är ju inte en massa godis kroppen skriker efter och det är skönt. 

Dagens mat
Frulle: gröt, kvarg, blåbär 3 sp
Lunch: bönpasta och vegefärsås 6 sp
Middag: ris och kikärtsgryta 7 sp
Götta: bullar 12 sp
Frukt: 2 bananer, 1 äpple, 3 apelsiner

Träning: 2 timmar 40 min promenad 30 ap

Lite jobbigt att jag lägger mig hungrig nu. Ska försöka få in ett ordentligt mellanmål imorgon. Ev köpa lite nötter. 
Nu är det sova. 
Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar