Leta i den här bloggen

måndag 20 mars 2017

100

Det har varit en ganska tung dag. 
Mest känslomässigt. 
Planen var löpning, gym, ACA möte. Det blev en timme promenad med hundarna och sen 75 min löpning med 4 av dem. 
Så visst. Jag tränade. 
Jag har inte ätit något götta idag vilket känns bra och så kom sambon hem och sa att han ska börja med LCHF igen. Vilket är skönt för då kommer inte han äta godis och så måste jag stå emot. 
Jag vill köra 100 dagar utan köpt socker. Dvs att jag kan baka en kaka eller göra godis från grunden men jag ska försöka hålla mig ifrån köpta saker. Vilket gör att jag kommer få i mig mindre konstgjorda saker. Och så säkert mindre onyttigheter eftersom jag aldrig kommer orka baka i den utsträckningen som mitt sockersug kommer sätta in. 


Idag vet jag att jag ätit för lite. Men det får vara så. 
Jag kanske tar igen det imorgon. 
Då börjar en ny dag. 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar