Leta i den här bloggen

tisdag 11 april 2017

Nattligt svammel

Jag vet inte om det har med att jag äter kött igen eller vad det är men jag är piggare. Jag orkar mer och kämpar fan. 
Jag har börjat springa igen vilket resulterar i skavsår under brösten och där pulsbandet sitter. 
Men. Ska det försvinna är det bara att jobba. 
Så mer löpning. 
Sen så har jag en ny pulsklocka en polar m400 som är helt gudomlig. 
Jag är ju tekniknörd och älskar prylar till löpningen. 

Och det var tack vare den som jag kom ut på min runda ikväll. 
Planen är att jag ska ut imorgon morgon men det återstår att se. 

Jag är nog egentligen för trött för att skriva så jag kommer tillbaka imorgon när det är första kaffet. 
Har lite utmaningar på gång som jag måste lufta. 
Over and out







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar