Leta i den här bloggen

torsdag 25 maj 2017

Jävla skit ångest!

Idag är det en ångestdag. 
Och jag vet ju varför. Jag vill så gärna gå ner i vikt och när jag blir så ivrig vill jag träna med än jag klarar av. Så jag sätter press på mig och när jag inte orkar utan blir för trött blir jag besviken och känner mig tjock och så tänker jag att jag får köra dubbla pass dagen efter och så orkar jag inte det och här ligger jag med en ångest som får mig att må illa. 

Jag måste lära mig att mitt bästa är bra nog. 
Idag var det tänkt att jag skulle ut och springa på morgonen. Jag har fortfarande inte gått ur sängen. 
Men egentligen så har jag ju hela dagen på mig. Den bästa träningen är ju den som blir av. 

Så nu försöker jag andas, slappna av och så får vi se hur denna dagen blir. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar