Leta i den här bloggen

onsdag 7 juni 2017

Skitdag

Jag har tänkt vara sockerfri i 100 dagar. Igen. 
Men att vara deprimerad och utmana sig är fruktansvärt. Misslyckas man så är det miljoner ggr jobbigare än om man är frisk. 
Idag är en deppig dag. Jag känner mig misslyckad, oälskad, fet, lat, oduglig ja allt negativt man kan känna. 
Och då tänker jag samtidigt att jag lika bra kan lägga ner det här med att vara sockerfri. Inte för att jag vill äta en massa skit utan för att jag ändå kommer misslyckas. För att det är en sån jag är. Ett enda stort misslyckande.
Det är inte konstigt att män är otrogna. Vem vill bara vara med mig? 
Värdelösa, feta, tråkiga mig. 

Jag vet att jag kommer komma ur detta men just idag känns allt bara skit. Skulle ut och springa men så regnade det. Inte så mycket men jag valde att äta frulle och så springer jag senare. Men nu öser det ner. Skit. Idag är en skitdag. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar